İyi şeyler yapmak için…
Eylül başıydı.
Birlikte çalıştığımız arkadaşlarımız,
tüketici haklarına değinen periyodik bir yayın yapma fikrini ortaya attılar.
‘Yapabilir miyiz, arkasını getirebilir
miyiz, okunur mu’
diye tartışa tartışa, 15 Eylül’de ilk sayı ile doğdu, ‘tüketicipostası…’
Yaptığımız her çalışmada olduğu gibi amatörlük
üzerimize yapışmış.
Rahatsızlık mı?
Asla, yaptığımızı değerli kılan amatör
çabalarımız, sevinçlerimiz, şükür duygusu…
İlk sayı derken, bir de baktık ki, Türkiye’nin ilk tüketici e-bülteni altı
sayıya ulaşmış.
Altıncı sayıya ulaşmanın keyfi bir yana,
ortaya çıkan ürünün insanımız tarafından sahiplenilmesi, okunması, elden ele
ulaştırılması bizim için en büyük armağan oldu.
Dahası medya dünyasının duayen kalemleri;
kimi zaman kendileri teklif ederek, kimi zaman da bizden giden amatör ricamıza
değer vererek kalemlerini ‘tüketicipostası’
için çalıştırdılar.
Yetmedi, profesyonelliğin ve deneyimin
damıttığı değerli bilgilerini, önerilerini bizlerle paylaştılar,
yüreklendirdiler.
Bir de baktık ki, amatör heyecanla, çabayla
ortaya çıkan bültenimiz için dergi nitelemesi yapılır oldu.
Bize düşen de, bu iltifatları, istikbaldeki
marifetimize yormak oldu.
Uzun yıllar ülkemiz medyasında kalem oynatmış,
kamuoyunu haberleriyle, yorumlarıyla aydınlatmış usta isimler yayın kurulumuzda
olmayı lütfettiler;
Ekranlarda, yazılı basında, ekonomi üzerine
halkın sesi olan sayın Bilal Şahan,
yayın kurulumuza güç verirken halkın nabzını tutan yazılarıyla her sayı ‘tüketicipostası’nda…
EkoPolitik
deyince
akla gelen isim, ekonomi gazeteciliğinin duayenlerinden, marka isimlerinden
sayın Çetin Ünsalan, ekranların
marka programı EkoPolitik’i, ‘tüketicipostası’ için köşeye taşıdı.
Ve enerji söz konusu olduğunda, tartışmasız
ilk akla gelen isim sayın İsmail
Altunsoy da, Türkiye’nin Enerjisi ile
mütevazı dergimizde yer almayı kabul ettiler.
Son dönemin modası, ekran ekran gezen
tarihçilere inat; tarihi, sanat perspektifinden günümüze taşıyan nitelikli bir
sanat tarihi uzmanı, sayın Yelda
Yalaman, her sayıda birikimini bizlerle paylaşacak.
Kalanı bizim takım, Tüketici Birliği Federasyonu’nun yılmaz savaşçıları, aktivistleri…
Ve asıl haber belki de şu; ‘tüketicipostası’ artık aylık olarak ve
umarız bir sonraki sayıda yeni bir görsel ve arayüz ile huzurunuza gelecek.
Biz yüreğimizi, emeğimizi koyduk.
Eksikler, hatalar yine de bizedir.
Varsa bir güzellik, ümit, başarı ‘tüketicipostası’na sahip çıkan sizlere
aittir.
tüketicipostası 7. sayı: 'elbirliği-güçbirliği'