Corona virüs tedbirleri kapsamında marketlerde sebze ve meyveler artık poşetlenerek satışa sunuluyor. Poşetin içindeki ürün görünmediği için bazı kişiler arasına çürük karıştırıyor. Böyle bir durumda ise Alo 175 hattını arayarak şikayet edilmesi gerekiyor.
Bazı kişiler poşet içinde satışa sunma uygulamasını fırsata çeviriyor ve poşetin içindeki sebze ve meyveler görünmediği için içine bozuk ürün karıştırıyor. Bu durumda ise Alo 175 hattını arayarak şikayet edilmesi gerekiyor.
TÜKETİCİ PARASININ KARŞILIĞINI ALAMIYOR
Son günlerde bazı marketlerin poşetlenen meyve ve sebzelerin arasına çürük ve bozulmuş mal kattığı yönünde şikayetler aldıklarını belirten Tüketici Birliği Federasyonu (TBF) Genel Başkanı Mehmet Bülent Deniz, “Bazı kişiler uygulamayı fırsata çeviriyor. Tüketici parasının karşılığını alamıyor” dedi.
ŞİKAYET EDİN
Deniz, şöyle devam etti: “Kasada parasını ödeyip eve geldikten sonra durumu farkeden tüketicilerin, sosyal izolasyon ortamında çürük çıkan bir elma, kullanılamaz durumdaki iki patlıcan için tekrar markete gitmeyeceğini hesaplayan bu firmalar, tüketiciye ve koronayla mücadele eden ülkemize kötülük yapmaktadır. Tüketicimiz, fırsatçıları Ticaret Bakanlığı’nın Alo 175 hattını arayarak şikayet etmeli.”
08.04.2020,
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder